0 artikelen / € 0,00 Inloggen / Aanmelden

Garantie en Service

start-here1

Garantie en Service

Huis & Hobby streeft naar een perfecte afhandeling van uw order en draagt zorg voor een optimale en schadevrije levering van uw bestelling. 

Wij verzenden met de toonaangevende vervoerders, zoals DPD, DHL, Selectvracht, TNT en anderen afhankelijk van volume en gewicht.

 U wordt continu op de hoogte gehouden over het verloop van uw bestelling met Track&Trace informatie.

 Helaas kan er, ook bij ons, wel eens iets fout gaan, waardoor een artikel beschadigd wordt geleverd. Ook kan een artikel een defect vertonen.

 Indien sprake van een terechte klacht kunt u, binnen 24 uur, contact met ons opnemen per email. U ontvangt dan zo snel mogelijk bericht terug hoe verder te handelen. 

De garantie is vastgesteld volgens het toepasselijk recht, waarbij wij in geval van gebreken de producten desgewenst eerst omruilen of repareren. 

Op al onze producten geldt een garantietermijn van 1 jaar tenzij uitdrukkelijk schriftelijk anders is overeengekomen.

 Raadpleeg de documentatie bij het product voor informatie over de garantie van de fabrikant.

 

Voorwaarden retourzenden

 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Binnen de zichttermijn van 14 dagen is retourneren gratis. U betaalt aanvankelijk wel zelf de verzendkosten om uw bestelling terug te sturen, deze betalen wij later aan u terug. Wanneer pakketten onvoldoende zijn gefrankeerd behouden wij ons het recht deze te weigeren.

Hoe moet ik het product retourneren?

Mocht je een klacht of probleem hebben dan stuur je aub een email naar info@huishobby.nl.

Dan krijg je van ons de retourprocedure toegezonden. Daarin staat precies omschreven hoe verder te handelen
Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de produkten ongeschonden, in originele verpakking en in stevige kartonnen verzenddoos worden geretourneerd. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen. 

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Houd rekening met onderstaande:

 

Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd.
Wij adviseren altijd om een bewijs van retourzenden te vragen bij PostNL..

 

Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?
Dit is helaas niet mogelijk.  

 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Je ontvangt per e-mail een bevestiging wanneer wij de producten retour hebben ontvangen en de retourzending in behandeling wordt genomen. Binnen max een paar dagen krijg je dan bericht hoe we het probleem gaan oplossen (repareren, omruilen of geld terug etc…..) 

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice door een email te sturen naar info@huishobby.nl . Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!  


  
Hebben jullie een retourenbalie?
Helaas hebben wij geen retourenbalie.

 

Wat is het retouradres:

More Storage BV

Goudstraat 65

2718 RD Zoetermeer

Copyright © 2017 HuisHobby - Alle prijzen zijn inclusief BTW maar exclusief eventuele bijkomende verzendkosten. Realisatie: Tickles B.V.